مردی که ....!!!

!!! همه چیز جز هیچی !!!

!!!!اینجا همه چیز درهمه!!!!

مردی که ....!!!

 
 
 
 
!!!مردی که دوست داشت خدا با او حرف بزند!!!
 
 
 
مردی نجوا کنان گفت :
" ای خداوند و ای روح بزرگ ! با من حرف بزن " و چکاوکی با صدای قشنگی خواند اما مرد نشنید ...
و سپس دوباره فریاد زد :
" با من حرف بزن " و برقی در آسمان جهید و صدای رعد در آسمان طنین افکن شد اما مرد باز هم نشنید .
مرد نگاهی به اطراف انداخت و گفت :
" ای خالق توانا پس حداقل بگذار تا من شمارو ببینم " و ستاره ای به روشنی درخشید اما مرد فقط رو به آسمان فریاد زد :
" پروردگارا به من معجزه ای نشان بده " و کودکی متولد شد و زندگی تازه ای آغاز شد اما مرد متوجه نشد و با نا امیدی ناله کرد :
" خدایا مرا به شکلی لمس کن و بگذار تا بدانم اینجا حضور داری "
اما مرد با حرکت دست حتی پروانه را هم از خود دور کرد و قدم زنان رفت ....
_______________________________
پاورقی 1 :
فردا با ی داستان خیلی جالب میام  ی سر بزنید و حتما بخونید !!!!
پاورقی2 :
خیلی دوستتون دارم
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:0 ] [ * پسر بد * ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه